بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش ایرنا، بهرام سرمست روز دوشنبه در بازدید از طرح آزادراه تبریز- مرند- بازرگان گفت: جاده های استان فرسوده است و این موضوع برای آذربایجان که روزی در مسیر جاده ابریشم بوده قابل قبول نیست، بر این اساس باید همت کنیم تا طرح ها را فعال کنیم. استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیر قوی، مدیری است که موضوعات مجموعه خودش را درون سازمانی و بین بخشی رفع کند. وی همچنین به دیدارش با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: کریدورهای(دالان) آزادراهی از اولویت های استان است و در دیداری که با دکتر عارف داشتم در این خصوص مذاکرات لازم انجام شد.
به گزارش ایرنا، بهرام سرمست روز دوشنبه در بازدید از طرح آزادراه تبریز- مرند- بازرگان گفت: جاده های استان فرسوده است و این موضوع برای آذربایجان که روزی در مسیر جاده ابریشم بوده قابل قبول نیست، بر این اساس باید همت کنیم تا طرح ها را فعال کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیر قوی، مدیری است که موضوعات مجموعه خودش را درون سازمانی و بین بخشی رفع کند.
وی همچنین به دیدارش با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: کریدورهای(دالان) آزادراهی از اولویت های استان است و در دیداری که با دکتر عارف داشتم در این خصوص مذاکرات لازم انجام شد.
سرمست در بازدید از طرح آزادراه تبریز- مرند- بازرگان حدفاصل تبریز تا صوفیان، در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت و مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.
وی در این بازدید، گفت: این طرح جزو پروژه هایی است که کشور ما را به اروپا و حوزه اوراسیا متصل کرده و یکی از طرح های مهم استان به شمار می رود.
وی در بازدید از طرح یاد شده تاکید کرد که عملیات اجرایی از پل دیزل آباد تا دانشگاه آزاد صوفیان تا آذر ماه باید به بهره برداری برسد و قطعه بعدی نیز در دستور کار قرار گرفته و تاسیسات جانبی و ایمنی نیز به موازات طرح اجرا شود.
سرمست با اشاره به اینکه این طرح 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکید کرد: لازمه افتتاح آن تکمیل و بهره برداری از تاسیسات جانبی و ایمنی تا قبل از فرا رسیدن فصل سرماست.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: افزون بر 23 هزار و 470 میلیارد ریال به صورت مشارکتی از طرف دولت و پیمانکار طرح به پروژه اختصاص داده شده است.
به گزارش ایرنا، آزادراه تبریز- مرند- بازرگان یکی از طرح های مهم راهسازی در کشور به طول 253 کیلومتر است که عملیات اجرایی آن در سال 1386 آغاز شد .
اهداف اصلی آن، اتصال مرکز کشور به اروپا از طریق کریدور (دالان) بین المللی شرق به غرب و تکمیل شبکه آزادراهی کشور، ارتقای سطح ایمنی و سلامت عبور و مرور، کاهش تلفات و کاهش زمان سفر و افزایش سرعت انتقال کالا و مسافر، کاهش مصرف سوخت به میزان 30 میلیون لیتر در سال اول بهره برداری، کاهش آلاینده های زیست محیطی، رشد و توسعه بخش های اقتصادی گردشگری فرهنگی و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم است.
{{name}}
{{content}}